Blog artikelen
Zo’n akelig leeg beeldscherm. Waarop allang al je supergave, waardevolle en inspirerende blog had moeten staan (no pressure he). Een licht gevoel van paniek bekruipt je. En je hoort het nare stemmetje van je innerlijke criticus: “Zie je nou wel, jij bent gewoon helemaal geen goede schrijver. Geen goede blogger. Wat denk je…
Lees verder...Hoe schrijf ik een goed blog? Dit is een van de meest gestelde vragen tijdens mijn schrijftrainingen en schrijfcoaching. Worstel jij met het schrijven van je blogs? Wil je dolgraag bloggen maar kost het schrijven ervan je nu nog te veel tijd en moeite? En ben je zelf dan nog niet happy met je blogs?…
Lees verder...Je hebt een prachtig bedrijf met prachtige producten en diensten voor je klanten. Je hebt een mooie website. Je schrijft waardevolle, inspirerende blogs Je deelt je blogs enthousiast op al je social media Je post regelmatig andere interessante berichten op Facebook, LinkedIN en Instagram. En toch… Levert al die moeite jou geen nieuwe klanten…
Lees verder...Hoe betere teksten je schrijft, hoe meer klanten je aantrekt. Dat geldt zeker voor je homepage! Je hebt maar een paar seconden (echt!) om een goede eerste indruk te maken op de bezoekers van je website. Leest je bezoeker door, of haakt hij/zij meteen af? In dit blog geef ik je alvast 4 schrijftips (en…
Lees verder...Bewustwoording: Overtuigen met taal Overtuigen is verkopen. Dat geldt voor alle marketingteksten die je schrijft. Maar hoe schrijf je dan overtuigende teksten voor je website of je social media? Hier kun je mooi – heel bewust – wat tactische psychologie en natuurlijk slim gekozen woorden inzetten! Een kwestie van bewustwoording. De eerste voorwaarde…
Lees verder...Laten we eerlijk zijn, je bent niet de enige ondernemer die door mooie salesteksten onder de aandacht probeert te komen van nieuwe klanten. Sterker nog: het is nog belangrijker dat je ook daadwerkelijk iets verkoopt! Jouw inkomen hangt immers af van jouw verkooptechniek. Veel ondernemers maken bij het schrijven van hun teksten dezelfde fout. In…
Lees verder...Overtuigen = verkopen. Dat geldt voor alle marketingteksten die je schrijft. Maar hoe schrijf je dan overtuigende teksten voor je website of je social media? Hier kun je mooi wat tactische psychologie gebruiken! De eerste voorwaarde voor overtuigende teksten is namelijk dat jouw ideale klant zich herkent in jouw woorden. Want zonder die herkenning kun…
Lees verder...Wil je kort en krachtig schrijven? Maak dan gebruik van deze schrijftip… Probeer het werkwoord ‘kunnen’ zoveel mogelijk te vermijden. Het werkwoord kunnen impliceert namelijk dat iets mogelijk is. Dat je iets voor iemand kunt regelen, wil echter nog niet zeggen dat je dat ook echt wilt of gaat doen. Bewustwoording: stelliger en krachtiger schrijven Een zin zonder ‘kunnen’ is veel stelliger…
Lees verder...Aarzelende ‘ja maar’ klanten. Wie kent ze niet. Die klanten die op zich wel met jou in zee willen gaan. Maar toch nog twijfels hebben. Bezwaren. Of gewoon koudwatervrees. In mijn vorige artikel heb je al kunnen lezen welke bekende ‘ja maars’ je kunt horen van klanten: de echte bezwaren en de ontwijkende bezwaren. Plus wat daarvan…
Lees verder...BIJNA heb je als ondernemer die klant zo ver. Je hart maakt alvast een vreugdesprongetje en je hoort je kassa al bij voorbaat enthousiast rinkelen. En toch… krijg je geen overtuigende JA van je klant maar een ‘JA MAAR ‘. #grrr Hoe kun je nou goed inspringen op bezwaren van je klanten? In dit eerste deel leg ik je…
Lees verder...Hi! Ik ben Ilse de Boer, schrijfcoach en storyteller! Worstel jij nog met het schrijven van je teksten? Voelen ze nog niet goed, of trek je nu nog te weinig leuke klanten aan? Ik help ook jou graag om betere teksten te schrijven om jouw ideale klanten aan te trekken! Lees meer over mij
Ben je niet blij met de teksten op je website? En wil je graag dat ik even met je meekijk? Meld je gerust aan voor jouw gratis telefonische sessie van 20 minuten! Ik beloof je dat je daarna heel anders naar je teksten gaat kijken...
Wil je elke twee weken – helemaal gratis – slimme marketingtips én schrijftips ontvangen?
Mis ze niet! Laat geen omzet liggen en blijf je concurrenten een stap voor met jouw sterke teksten. Vul je naam en e-mailadres in, en alle schrijftips komen vanzelf in je inbox!
CONTACT
Bewustwoording.nl
Ilse de Boer
Admiraal de Ruijterweg 55-3
1057 JW Amsterdam
ilse@bewustwoording.nl
KvK 34296021
BTW: 1852.15.269.B.01